Materialerne til alle mine tekstile projekter er for det meste indköbt i genbrugsbutikker. Jeg har et ret så stort lager af stof og garn i mit hobbyrum. Kvaliteten, störrelsen, mängden og farven afgör så, hvad det kan blive til. Nogen gange kommmer idéen för materialet (hvad kan jeg finde på lageret som passer til den her idé?), andre gange kommer materialet för idéen (hvad kan jeg mon lave af det her?). Og man kan i allerhöjeste grad sige, at det er lysten, som driver värket.



tirsdag den 11. september 2012

IKKE videre vellykket.

For at fejre, at efterårssäson'en på träningscentret Friskis och Svettis er begyndt, köbte jeg mig en vandflaske.


Det var jeg jo ikke den eneste, der havde gjort.
For at kunne kende min egen flaske tänkte jeg, at jeg ville göre den personlig med lidt strikkeri.
Friskis' farver - rödt og hvidt - blev valgt blandt resterne af bomuldsgarn på lageret. Og så gik jeg i gang.
Det blev hönsestrik for alle pengene, og det er ärlig talt ikke ret pänt, for nu at sige det mildt.


Så indtil jeg har fundet en anden og mere diskret måde hvorpå jeg kan personliggöre min vandflaske, nöjes jeg med en A-signatur med vandfast tusch.

Nogen gode idéer til, hvad jeg skal göre med det mislykkede?

1 kommentar:

Metamorph sagde ...

Jeg synes, at flasken er langt mere charmerende med hønsestrik-hylster på. Men du kan sætte foer i hylsteret og bruge det til pebernødder, det er altså meget hyggeligt.