Materialerne til alle mine tekstile projekter er for det meste indköbt i genbrugsbutikker. Jeg har et ret så stort lager af stof og garn i mit hobbyrum. Kvaliteten, störrelsen, mängden og farven afgör så, hvad det kan blive til. Nogen gange kommmer idéen för materialet (hvad kan jeg finde på lageret som passer til den her idé?), andre gange kommer materialet för idéen (hvad kan jeg mon lave af det her?). Og man kan i allerhöjeste grad sige, at det er lysten, som driver värket.



mandag den 11. februar 2013

Anden gang gik det fint.


Förste gang jeg prövede at strikke disse strömper blev jeg ikke helt tilfreds. Om igen.

Fire masker mere på omgangen og et garn med mange og tätte farveskift. Så ser man rigtigt, at strömperne går i zig-zag.




Garnet er Opal Pullover- & Sockenwolle, Momo farve 5140, pinde 2½

Ingen kommentarer: