Materialerne til alle mine tekstile projekter er for det meste indköbt i genbrugsbutikker. Jeg har et ret så stort lager af stof og garn i mit hobbyrum. Kvaliteten, störrelsen, mängden og farven afgör så, hvad det kan blive til. Nogen gange kommmer idéen för materialet (hvad kan jeg finde på lageret som passer til den her idé?), andre gange kommer materialet för idéen (hvad kan jeg mon lave af det her?). Og man kan i allerhöjeste grad sige, at det er lysten, som driver värket.



mandag den 7. januar 2019

Farvel og tak.

Alt har sin tid, og nu er det på tide for mig at sige farvel til blog-verdenen. Det har været sjovt at følge  med i hvad andre viser, og også at selv vise frem.

Men jeg har ikke forladt den digitale verden. På Facebook fortæller jeg lidt om, hvad jeg oplever, og da skriver jeg på dansk. På Instagram viser jeg mine tekstile produkter og interesser, og da skriver jeg på svensk og engelsk.

Begge steder hedder jeg det jeg hedder, nemlig Astrid.M.Mortensen. Du er velkommen til at kikke - og følge.

Kærlig hilsen Astrid

2 kommentarer:

Bundingen sagde ...

Takk for følget! Det er dessverre flere og flere som slutter å blogge. Jeg liker dette konseptet veldig godt og fortsetter. Skal se etter deg på Facebook.


Mvh Ingunn

Barwitzki sagde ...

Jeg elsker BLOGLANDIA ... kansjke du har lyst av og til en litt informasjon her i blogg... dessverre flere og flere som slutter å blogge :-(
Hilsen til deg kjære Astrid. Ha riktig god tid.
Klem fra Viola