Materialerne til alle mine tekstile projekter er for det meste indköbt i genbrugsbutikker. Jeg har et ret så stort lager af stof og garn i mit hobbyrum. Kvaliteten, störrelsen, mängden og farven afgör så, hvad det kan blive til. Nogen gange kommmer idéen för materialet (hvad kan jeg finde på lageret som passer til den her idé?), andre gange kommer materialet för idéen (hvad kan jeg mon lave af det her?). Og man kan i allerhöjeste grad sige, at det er lysten, som driver värket.



torsdag den 13. september 2018

"Det er nemmere at holde orden end at rydde op"...

.. et godt råd, men ikke altid let at følge.

Med en legetøjspose/legopose/legomåtte (ja, kært barn har mange navne) kan det blive noget lettere i børneværelset.

Her er billeder fra to eksemplarer, som jeg har syet. Alle er syet med stof fra lageret, bånd og snøre ligeså. Af billederne fremgår det forhåbentlig hvordan det fungerer.









- Oprydning så selv børnene kan være med.

2 kommentarer:

Bundingen sagde ...

En genial løsning på problemet! Viktig at barna kan klare å rydde på egenhånd etterhvert, og at det er greit å start leiken på dette fine teppet!

Ønsker deg en fin torsdagskveld!

Klem fra Ingunn

Barwitzki sagde ...

Super... så fint.
Lett å rydde opp - det er riktig for barna hender - definivt.
Og bare henger på døren... jeg synes det er veldig flott.
Super for barn... ryd opp i akkord/veldig hurtig :-))
God uke, kjære Astrid.
Hilsen til deg.