Materialerne til alle mine tekstile projekter er for det meste indköbt i genbrugsbutikker. Jeg har et ret så stort lager af stof og garn i mit hobbyrum. Kvaliteten, störrelsen, mängden og farven afgör så, hvad det kan blive til. Nogen gange kommmer idéen för materialet (hvad kan jeg finde på lageret som passer til den her idé?), andre gange kommer materialet för idéen (hvad kan jeg mon lave af det her?). Og man kan i allerhöjeste grad sige, at det er lysten, som driver värket.



fredag den 16. februar 2018

"Fodtransplantation"

- skal ikke tages helt bogstaveligt. Men mine støvlesokker, læs her, kan jeg ikke undvære.  Og når selv stopningerne begynder at gå i stykker ....


..... så må der mere drastiske midler til.



Færdig - og klar til nye gåture.



Strikkefakta: Sisu fra Sandnes Garn, strikket med to tråde på pinde nr 4.

1 kommentar:

Bundingen sagde ...

Slik gjør jeg også! Jeg lærte det av mor, og jeg får stadig vekk slitte sokker inn til nytt liv. Synes det er så meningsfylt å reparere i stedet for å kaste.

I dag har jeg vært på en kjempefin skitur på fjellet, og nå venter strikketøyet.

Riktig god helg til deg!