Materialerne til alle mine tekstile projekter er for det meste indköbt i genbrugsbutikker. Jeg har et ret så stort lager af stof og garn i mit hobbyrum. Kvaliteten, störrelsen, mängden og farven afgör så, hvad det kan blive til. Nogen gange kommmer idéen för materialet (hvad kan jeg finde på lageret som passer til den her idé?), andre gange kommer materialet för idéen (hvad kan jeg mon lave af det her?). Og man kan i allerhöjeste grad sige, at det er lysten, som driver värket.



onsdag den 14. november 2012

.... hvad har du i din kurv i dag?


........ ingenting, men jeg har masser af kurve. De er syet, inderstoffet er kraftigt kanvas, yderstoffet er forskellige genbrugsstoffer.


Her er en forhenvärende gardinkappe.




- og her er tre forskellige forhenvärende bordlöbere


Det blev til 7 töjkurve - til bröd, frugt nödder og andet man kan finde på. De kan vaskes i maskine ved 40 grader hvis man nu har haft noget i kurven, som har griset. Hvad skal hun dog med 7 töjkurve? - tänker måske nogen. Pröve at sälge dem, selvfölgelig. Som sädvanlig har jeg en lille julebod på min gamle arbejdsplads. Jeg skal derhen 6. december, så nu er der fuld gang i symaskine og strikkepinde.

1 kommentar:

Metamorph sagde ...

Ih hvor er de hyggelige! Jeg er sikker på, at julekagerne vil smage dobbelt så godt, hvis de ligger i sådan en kurv.